CZAS REALIZACJI
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, od momentu otrzymania płatności za zamówienie. Przy zamówieniu większej ilości produktów czas realizacji może się wydłużyć.
Czas realizacji w niektórych przypadkach może się wydłużyć, w takiej sytuacji kupujący zostanie poinformowany o tym w wiadomości e-mail
Większość moim produktów wykonuję ręcznie, dopiero na Twoje zamówienie, wymaga to sporo czasu i pracy :) dlatego jeżeli zależy Tobie na szybkiej realizacji – skontaktuj się ze mną a ustalimy szczegóły! (mail: beadmehandmade@gmail.com)
FORMY DOSTAWY
1. Poczta Polska:
- - List zwykły (Uwaga! Odpowiedzialność bierze kupujący - brak śledzenia przesyłki)
- - List polecony ekonomiczny
- - List polecony priorytetowy
2. Inpost:
Paczkomat InPost – z mojego doświadczenia, jest to najszybsza metoda dostawy.
Co musisz wiedzieć?
-
- przy zamówieniu należy podać numer telefonu
-
- paczka czeka w Paczkomacie 48 h, po tym czasie paczka jest zwracana do nadawcy za pobraniem na Twój koszt
-
- skrytkę możesz otworzyć zdalnie przez aplikację w telefonie, która dostępna jest Google Play i App Store
-
- Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że paczka jest uszkodzona (np. rozdarta, zgnieciona, oklejone inną taśmą niż firmową) rozpocznij reklamację przy paczkomacie, postępując zgodnie ze wskazówkami na ekranie paczkomatu. Jeżeli masz pytania lub problem z odbiorem czy paczką - możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerami: 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
3. Kurier – zwykle u odbiorcy do 3 dni roboczych
4.DPD - PUNKT
PŁATNOŚĆ:
W moim sklepie masz do wyboru dwie formy płatności:
-
*Przelew bankowy na dane:
Bead Me Natalia Hausa
5011 4020 0400 0039 0278 8739 25
-
*Płatność za pośrednictwem platformy płatniczej wybierając:
· E-przelew
· Płatność BLIK
W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.